ثبت هر سفارش در فروشگاه ایماژ ارتباط الکترونیک گستر به معنی پذیرش شرایط و قوانین زیر می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه است.
- از نظر حقوقی، در معاملات وبسایت ایماژ ارتباط الکترونیک گستر، فروشگاه ایماژ ارتباط الکترونیک گستر یا نمایندهی رسمی آن بهعنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارشدهنده به عنوان خریدار تلقی میشوند.
- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت میگیرد که کاربر خریدار آن را در وبسایت فروشنده ثبت کرده است.
- فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوهی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار میرساند.
- چنانچه سفارش در ساعات غیراداری و در روزهای تعطیل باشد، مراحل ارسال سفارش از اولین ساعت اداری روز بعد آغاز می شود.
- در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارشها قادر به مشاهدهی تاریخچهی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.
- ارزش کالا یا کالاهای سفارشدادهشده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیهی مالیاتها و عوارض قانونی فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه میشود، هزینهی ارسال، کادوپیچی و بیمهی کالا خواهد بود.
- مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر خریدار در وبسایت فروشنده ثبت شده و فروشگاه ایماژ ارتباط الکترونیک گستر به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینههای مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیینشده، فروشنده هزینههای مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. البته در صورت استفاده از خدمات شرکت پست ایران یا شرکت تیپاکس، کالا در ساعات اداری تحویل میشود و انتخاب زمان تحویل بر عهدهی خریدار نیست.
- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهی او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینهای سفارش را فسخ نماید.
- هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به فروشگاه ایماژ ارتباط الکترونیک گستر اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی، کالا با مسئولیت فروشگاه ایماژ ارتباط الکترونیک گستر تعمیر و یا جایگزین میشود.
- خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تأئید سفارش بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.
- درصورتی که به هر دلیل از طرف ایماژ ارتباط الکترونیک گستر، امکان ارسال کالا وجود نداشته یا روند ارسال کالا با مشکل مواجه شود، مبلغ واریزشده مشتری به شمارهحسابی که با آن وجه را پرداخت کرده است بازگردانده میشود.
لغو سفارشات:
مشتری تا ۱ روز پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید، در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن بسته بندی محصول درخواست خود را از طریق سایت ثبت نموده و پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید، در غیر این صورت قبل از لغو سفارش حتما می بایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود.
توجه: هزینه برگشت قطعه به فروشگاه در صورت انصراف به عهده مشتری می باشد.
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته:
سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال، بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمی باشد. بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد. براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).