۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ایماژ الکترونیک همواره در تلاش است فرصت خریدی مطمئن و بدون هرگونه نگرانی را برای مشتریان خود فراهم کند. بدین منظور برای کالاهایی که باید از نظر فیزیکی سالم بدست مشتری برسد (مثل کابل ها)، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در نظر گرفته شده و شامل ۷ روز مهلت تست نمی شود. برای سایر محصولاتی که نیاز به تست دارند، ۷ روز مهلت تست در نظر گرفته شده است.
شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت وجه:
اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به فروشگاه ایماژ الکترونیک اطلاع داده شود.
- مشتری حداکثر تا ٢۴ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش می تواند از خرید خود انصراف دهد.
- درخواست انصراف از خرید باید از طریق سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناسان، ارسال محصول مورد نظر به فروشگاه صورت پذیرد.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود بوده، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
توجه: در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق سایت ثبت شود. ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- ممکن است در برخی موارد تصویر بارگذاری شده روی سایت با محصول اصلی تفاوت اندکی داشته باشد. به همین دلیل معیار، مشخصات فنی و فیزیکی و برند محصول که در صفحه توضیحات نوشته شده، می باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با استفاده از کالا ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
توجه: کلیه هزینه های بازگشت قطعه به فروشگاه جهت تست با پست پیشتاز و ارسال قطعه درست به مشتری در این حالت بر عهده ایماژ الکترونیک خواهد بود.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
پس از دریافت بسته، مشتری ۷ روز تقویمی فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال، درخواست مرجوع کردن کالا را از طریق سایت ثبت کند.
با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند، در صورتی که خریدار ادعا نماید کالای دریافتی وی دچار مشکل است می تواند آن را جهت تست برای کارشناس فنی ما ارسال نماید. پس از تست کالا توسط کارشناسان ایماژ الکترونیک، در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است این کالا در صورت موجود بودن در انبار تعویض و به صورت رایگان برای مشتری ارسال خواهد شد، در غیر اینصورت وجه آن به حساب مشتری واریز می گردد. اما در صورتی که کالای تست شده از نظر کارشناس ایماژ الکترونیک سالم شناخته شود، هزینه کارشناسی و تست آن (بسته به مدت زمانی که کارشناس فنی ایماژ الکترونیک برای تست این قطعه وقت می گذارد) از خریدار دریافت خواهد شد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت تست، نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
توجه: هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست در این حالت بر عهده مشتری خواهد بود.
نکات مهم
توجه ۱: کالاهای دارای اشکال فنی یا ظاهری که در اثر استفاده نادرست مشتری ایجاد شده باشد قابل بازگشت نیستند.
توجه ۲: معیار اصلی تشخیص اینکه ایراد و اشکال فنی از کالا بوده و یا بخاطر استفاده نامناسب کاربر ایجاد شده، فقط نظر کارشناسان ایماژ الکترونیک بوده و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به عمل به نظر سایر کارشناسان و یا خریدار ندارد.
توجه ۳: در صورت بروز خرابی در هنگام بازگشت محصول، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد، لذا بسته بندی مناسب محصول در هنگم بازگشت الزامی است.
توجه ۴: برای خریدهای بیش از یک عدد محصول، ابتدا یک نمونه از آن را تست کرده و در صورت بروز هر گونه ایراد یا مغایرت بدون تست بقیه فروشگاه را مطلع سازید.
توجه ۵: درخواست مرجوعی کالا باید حتما از طریق سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناس، ارسال کالا به فروشگاه صورت پذیرد. در صورت عدم ثبت درخواست مرجوعی از طریق سایت و یا ارسال کالا قبل از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد.